Mag ik mijn eigen auto 'terug stelen' uit het depot van parkeerbeheer?

Wat deze vrouw uithaalt is natuurlijk van de zotte: https://www.telegraaf.nl/video/727088754/brutale-vrouw-steelt-eigen-weggesleepte-auto-terug

Maar het roept bij mij wel een principiële vraag op: wanneer iemand zijn eigen auto uit een depot van parkeerbeheer haalt, is dat dan diefstal van een auto ? En kun je daar als zodanig voor vervolgd worden ? (Los van de parkeerboetes die je natuurlijk nog steeds gewoon moet betalen. )

Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
in: Wetgeving
1.7K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ja helemaal zoals ronron zegt
HeerVoldemort
4 jaar geleden
Die is niet goed joh. Gestoord wijf.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Je bedoelt die mevrouw uit het filmpje...?Ja klopt. Niet normaal.

Het beste antwoord

Ja het is namelijk diefstal van in beslag genomen eigendom.
ronron1212